Nakon pet godina...

Iako sam postigao napredak... i dalje nisam bio zadovoljan.

 Prije šest mjeseci odlučio sam napraviti test intolerancije na hranu.

Otišao sam u polikliniku Nemetova i napravio test intolerancije.
 Možda će vas odvratiti cijena, oko 3300 kuna za 220 namjernica.

 O samom testu.
 Ne smijem konzumirati mlijeko osim bivoljeg
Žitarice osim prosa i heljde.
 Jaja i Orašaste plodove osim makadamije.
Zabranjena mi je i dobar dio voća i povrća.
Te neki začini, kao što je đumbir.

 Nisam zažalio benefiti su zamjetni ne samo sa psorijazom.

Jedno upozorenje, nemojte nasjesti na razne testove koji se reklamiraju. Obavite test intolerancije na hranu kojim se određuje razina specifičnih IgG antitijela iz krvi.

 Naučeno sam odlučio inkorporirati sa svim navedenim u prvom post-u.

Uglavnom i kad je to moguće pridržavam se savjeta nutricionista.

 Rezultati, psorijaza se potpuno povukla, više ne primjenjujem nikakvu terapiju.